Ubqari®

عالمی مرکز امن و روحانیت
اگرآپ کو ماہنامہ عبقری اور شیخ الوظائف کے بتائے گئے کسی نقش یا تعویذ سے فائدہ ہوا ہو تو ہمیں اس ای میل contact@ubqari.org پرتفصیل سے ضرور لکھیں ۔آپ کے قلم اٹھانے سے لاکھو ں کروڑوں لوگوں کو نفع ملے گا اور آپ کیلئے بہت بڑا صدقہ جاریہ ہوگا. - مزید معلومات کے لیے یہاں کلک کریں -- تسبیح خانہ لاہور میں ہر ماہ بعد نماز فجر اسم اعظم کا دم اور آٹھ روحانی پیکیج، حلقہ کشف المحجوب، خدمت والو ں کا مذاکرہ، مراقبہ اور شفائیہ دُعا ہوتی ہے۔ روح اور روحانیت میں کمال پانے والے ضرور شامل ہوں۔۔۔۔ -- تسبیح خانہ لاہور میں تبرکات کی زیارت ہر جمعرات ہوگی۔ مغرب سے پہلے مرد اور درس و دعا کے بعد خواتین۔۔۔۔ -- حضرت حکیم صاحب دامت برکاتہم کی درخواست:حضرت حکیم صاحب ان کی نسلوں عبقری اور تمام نظام کی مدد حفاظت کا تصور کر کےحم لاینصرون ہزاروں پڑھیں ،غفلت نہ کریں اور پیغام کو آگے پھیلائیں۔۔۔۔ -- سورۂ اخلاص کی گیارہ جمعراتوں کے عمل کا آغاز 29 ستمبر 2022 ءسے ہوا اور الوداعی دُعا 8 دسمبر 2022ء کو ہوگی، تسبیح خانہ میں لنگر پکا کر لائیں اور خود تقسیم کریں ہمیشہ ہدیہ کی نیت سے لائیں۔ اختتامی دُعا کے موقع پر شیخ الوظائف کی طرف سے ہر آنے والے کو لڈو کا ڈبہ گفٹ کیا جائے گا۔۔۔۔ -- پرچم عبقری صرف تسبیح خانہ تک محدودہے‘ ہر فرد کیلئے نہیں۔ماننے میں خیر اور نہ ماننے میں سخت نقصان اور حد سے زیادہ مشکلات،جس نے تجربہ کرنا ہو وہ بات نہ مانے۔۔۔۔ --

شہد کی کرامات

کراچی میں دوران کلینک ایک صاحب جو بہت عرصہ یورپ میں رہے اپنی بیماری کا حال سناتے سناتے اپنا ایک تجربہ بھی سنایا۔ کہنے لگے:مجھے ہفتے میں چند دن پاخانے کے ذریعے آنتوں سےخون آتا ہے۔ وہاں کے بڑے بڑے سرجن ڈاکٹرز اور ماہرین کو چیک کرایا منہ کے ذریعے کیمرے ڈال کر ٓٓآنتیں چیک کیں پھر نیچے سے کیمرے ڈال کر آنتیں اور اندر کا مکمل معائنہ کیا۔ بیماری سمجھ نہ آئی بس یہ کہتے تھے کہ آنتوں میں زخم اور خراش ہے۔ چار سال تک علاج کیا لیکن فائدہ بالکل نہیں واپس اپنے ملک پاکستان کراچی آیا۔ ایک بوڑھے غیرمعروف حکیم نے ایک ٹوٹکہ بتایا ایک بڑا چمچ اسپغول کی بھوسی لیکر اس پر چار قطرے بادام روغن کے اورتین قطرے شہد کے ڈال کر پانی سے لے لو یا دودھ سے لے لو۔ میں نے روزانہ ایک بار صبح نہار منہ ایسا کرنا شروع کیا۔ چند ہفتے ہی کیا ہوگا چونکہ فائدہ ہوگیا اور پھر استعمال کرنا چھوڑ دیا۔ لیکن اس کا بڑا فائدہ یہ ہوا کہ آج سالہا سال سے مجھے وہ تکلیف پھر کبھی نہیں ہوئی۔ اب تو جو بی ملتا ہے میں اسے یہی نسخہ بتاتا ہوں اورو وہ واقعی تندرست ہوجاتا ہے۔ معدے کا پرانا السر‘ تیزابیت‘ آنتوں کے زخم کیلئے میرا آزمودہ نسخہ ہے۔
تقریباً اٹھارہ سال پرانی بات ہے حکومت کی تبدیلی کی وجہ سے پکڑ دھکڑ ہورہی تھی۔ ایک سیاسی آدمی جو کہ ایک چھوٹے سے شہر میں پارٹی لیڈر تھے اچانک ان کی اہلیہ چولہا پھٹنے کی وجہ سے بالکل جھلس گئیں‘ خود روپوش تھے۔ دوسرے رشتے داروں نے علاج کرائے لیکن فائدہ نہ ہوا۔ روپوشی کی حالت میں میرے پاس مریضہ لے آئے۔ حالت بہت زیادہ پیچیدہ اور سنجیدہ تھی۔ فوراً ایک نسخہ بنایا: انڈے کی سفیدی‘ خالص شہد اور ناریل کا تیل ہر ایک پچاس گرام‘ رال سفید بیس گرام ان سب کو اتنا رگڑا اتنارگڑا اتنا رگڑا کہ ایک ملائم سی مرہم بن گئی۔ بس وہی لگوانا شروع کیا۔ قارئین آپ یقین جانیے یہ مختصر سا ٹوٹکہ اتنا موٗٔثر ہوا کہ سی ایم ایچ پنڈی کے سپیشلسٹ ڈاکٹر حیران ہوگئے اور ان میں سے ایک بڑے ڈاکٹر نے اسلام آباد میں دوران کلینک مجھ سے ملاقات کی اور اس شفایابی کا راز پوچھا تو میں نے انہیں یہ نسخہ من  عن بتادیا اور کچھ بنا ہا لاہور سے بھجوا کر وعدہ کرکے لاہور آکر انہیں بھجوا دیا۔ کچھ عرصے کے بعد کہنے لگے کہ چونکہ میرے پاس پورے ملک سے جلے ہوئے کیس اور جھلسے ہوئے کیس آتے ہیں جو فائدہ میں نے اس مرہم میں پایا وہ شاید میں نے کہیں نہیں پایا اور خود حیران تھے کہ کیا کمال ہے اس نسخے کا۔
آپ بہت تھک چکے ہیں سفر سے‘ کسی سخت کام سے‘ دماغی یا جسمانی محنت سے‘ مشقت نے آپ کوچور کردیا ہے۔ ٹھہرئیے! گھبرائیے نہیں۔ایک گرم دودھ کا گلاس لے کر ایک چمچ شہد ملا کر پئیں۔ لیکن شرط یہ ہے کہ چسکی چسکی پئیں۔گھونٹ گھونٹ نہیں۔ چند لمحوں کے بعد آپ اپنے جسم میں تازگی اور توانائی دیکھیں۔قارئین! زیرنظر کتاب دراصل شہدکے شفائی اور برکاتی اثرات پر جواب تک مسلسل مشاہدات اور تجربات ہوئے وہ چند آپ کی خدمت میں پیش ہیں۔ امید ہے آپ بھرپور استفادہ کریںگے۔ اس کے علاوہ اگر شہد کے تجربات ومشاہدات آپ کے پاس بھی ہوں اور آپ نے آزمائیں ہوں تو ہمیں ضرورلکھیں۔ ہم آپ کے مشکور ہوں گے۔شہد کے نسخہ جات سے بھرپور کتاب کی آج ہی کاپی بک کروائیں۔



مزید کتب