Ubqari®

عالمی مرکز امن و روحانیت
اگرآپ کو ماہنامہ عبقری اور شیخ الوظائف کے بتائے گئے کسی نقش یا تعویذ سے فائدہ ہوا ہو تو ہمیں اس ای میل contact@ubqari.org پرتفصیل سے ضرور لکھیں ۔آپ کے قلم اٹھانے سے لاکھو ں کروڑوں لوگوں کو نفع ملے گا اور آپ کیلئے بہت بڑا صدقہ جاریہ ہوگا. - مزید معلومات کے لیے یہاں کلک کریں -- تسبیح خانہ لاہور میں ہر ماہ بعد نماز فجر اسم اعظم کا دم اور آٹھ روحانی پیکیج، حلقہ کشف المحجوب، خدمت والو ں کا مذاکرہ، مراقبہ اور شفائیہ دُعا ہوتی ہے۔ روح اور روحانیت میں کمال پانے والے ضرور شامل ہوں۔۔۔۔ -- تسبیح خانہ لاہور میں تبرکات کی زیارت ہر جمعرات ہوگی۔ مغرب سے پہلے مرد اور درس و دعا کے بعد خواتین۔۔۔۔ -- حضرت حکیم صاحب دامت برکاتہم کی درخواست:حضرت حکیم صاحب ان کی نسلوں عبقری اور تمام نظام کی مدد حفاظت کا تصور کر کےحم لاینصرون ہزاروں پڑھیں ،غفلت نہ کریں اور پیغام کو آگے پھیلائیں۔۔۔۔ -- سورۂ اخلاص کی گیارہ جمعراتوں کے عمل کا آغاز 29 ستمبر 2022 ءسے ہوا اور الوداعی دُعا 8 دسمبر 2022ء کو ہوگی، تسبیح خانہ میں لنگر پکا کر لائیں اور خود تقسیم کریں ہمیشہ ہدیہ کی نیت سے لائیں۔ اختتامی دُعا کے موقع پر شیخ الوظائف کی طرف سے ہر آنے والے کو لڈو کا ڈبہ گفٹ کیا جائے گا۔۔۔۔ -- پرچم عبقری صرف تسبیح خانہ تک محدودہے‘ ہر فرد کیلئے نہیں۔ماننے میں خیر اور نہ ماننے میں سخت نقصان اور حد سے زیادہ مشکلات،جس نے تجربہ کرنا ہو وہ بات نہ مانے۔۔۔۔ --

پاک فوج کے سچے مجاہدانہ واقعات

پاک فوج کو یہ اعزاز حاصل ہے کہ وہ دنیا کی بہترین فوج سمجھی جاتی ہے ۔ ان کو یہ اعزاز صرف اور صرف ان کے اس جذبے کی بنیاد ملاہےجسے ’’جذبہ شہادت‘‘ کہتے ہیں ۔ پاک فوج کا ہر سپاہی اپنے دل میں یہ آرزو رکھتا ہے کہ وہ اپنے مادر وطن پر اپنے خون کا آخری قطرہ بھی نچھاور کر کے اپنی زندگی کو حیات جاوداں میں تبدیل کر دے۔ بلاشبہ پاکستان کے عسکری ادارے دنیا کے مانے ہوئے بہترین ادارے ہیں‘ ہماری فوج اور آئی ایس آئی کا تو جواب ہی نہیں۔یہ ملک کے تمام خفیہ اداروں کی کارکردگی کا منہ بولتا ثبوت ہے کہ آج ہم اتنی مشکلات کے باوجود بھی مستحکم پاکستان کے شہری ہیں۔
جب سے پاک سرزمین معرض وجود میں آئی ہے‘ اس دن سے آج تک پاک فوج کے جوانوں نے اپنے لہو سے اس سرزمین کے ذرے ذرے کی حفاظت کی۔ وہ 1947ء کی جنگ ہو‘1965ء کی پاک بھارت جنگ ہو‘ 1971ء کی جنگ ہو‘ کارگل کا محاذ ہو یا شمالی وزیرستان میں فسادیوں کے ساتھ جنگ ‘ ہر محاذ پر پاک فوج نے اس ملک کیلئے اپنی جان کا نذرانہ دے کر اس کی حفاظت کی۔تاریخ ان بہادر سپوتوں کی بہادری کو کبھی فراموش نہیںکرے گی۔
میں پاک آرمی کی کوششوں کو سراہتا ہوں کہ دہشت گردی کی ستائی قوم کو روشن کل کی نوید پاک فوج سے ملی ہے ۔ پاک فوج کے جوانوں نے ہر محاذ پر اندرونی و بیرونی خطرات سے نمٹنے کا وہ حق ادا کیا کہ آج پاکستان کا ہر شہری پاک فوج کے جری جوانوں کو سلوٹ کر رہا ہے۔
پاک فوج نے قبائلی علاقوں سے دہشت گردی کے ناسورکا خاتمہ کرنے کیلئے عظیم قربانیاں دی ہیں، پاک فوج کے افسران اورجوانوں کی قربانیوں کوخراج تحسین پیش کرتاہوں۔ ان کی قربانیوں کی بدولت علاقے میں امن قائم ہورہا جس نےدہشت گردی پرقابوپاکرحالات سازگاربنادیئےہیں۔پاک فوج کی قربانیوں کو یاد رکھنا چاہیے۔الحمدللہ! پاک فوج کی قربانیوں سے ملک اور شہر محفوظ ہوئے‘ پاک فوج کی خدمات ہماری قوم زندگی بھر نہیں بھلا سکتی۔

اس زمیں کی مٹی میں خون ہے شہیدوں کا
ارضِ پاک مرکز ہے قوم کی امیدوں کا



مزید کتب