Ubqari®

عالمی مرکز امن و روحانیت
اگرآپ کو ماہنامہ عبقری اور شیخ الوظائف کے بتائے گئے کسی نقش یا تعویذ سے فائدہ ہوا ہو تو ہمیں اس ای میل contact@ubqari.org پرتفصیل سے ضرور لکھیں ۔آپ کے قلم اٹھانے سے لاکھو ں کروڑوں لوگوں کو نفع ملے گا اور آپ کیلئے بہت بڑا صدقہ جاریہ ہوگا. - مزید معلومات کے لیے یہاں کلک کریں -- تسبیح خانہ لاہور میں ہر ماہ بعد نماز فجر اسم اعظم کا دم اور آٹھ روحانی پیکیج، حلقہ کشف المحجوب، خدمت والو ں کا مذاکرہ، مراقبہ اور شفائیہ دُعا ہوتی ہے۔ روح اور روحانیت میں کمال پانے والے ضرور شامل ہوں۔۔۔۔ -- تسبیح خانہ لاہور میں تبرکات کی زیارت ہر جمعرات ہوگی۔ مغرب سے پہلے مرد اور درس و دعا کے بعد خواتین۔۔۔۔ -- حضرت حکیم صاحب دامت برکاتہم کی درخواست:حضرت حکیم صاحب ان کی نسلوں عبقری اور تمام نظام کی مدد حفاظت کا تصور کر کےحم لاینصرون ہزاروں پڑھیں ،غفلت نہ کریں اور پیغام کو آگے پھیلائیں۔۔۔۔ -- سورۂ اخلاص کی گیارہ جمعراتوں کے عمل کا آغاز 29 ستمبر 2022 ءسے ہوا اور الوداعی دُعا 8 دسمبر 2022ء کو ہوگی، تسبیح خانہ میں لنگر پکا کر لائیں اور خود تقسیم کریں ہمیشہ ہدیہ کی نیت سے لائیں۔ اختتامی دُعا کے موقع پر شیخ الوظائف کی طرف سے ہر آنے والے کو لڈو کا ڈبہ گفٹ کیا جائے گا۔۔۔۔ -- پرچم عبقری صرف تسبیح خانہ تک محدودہے‘ ہر فرد کیلئے نہیں۔ماننے میں خیر اور نہ ماننے میں سخت نقصان اور حد سے زیادہ مشکلات،جس نے تجربہ کرنا ہو وہ بات نہ مانے۔۔۔۔ --

آسان نیکیوں کے حیرت انگیز فضائل اردو

جدید اضافہ شدہ ایڈیشن

زیرنظر کتاب’’آسان نیکیوں کے حیرت انگیز فضائل‘‘ دراصل نزہۃ المجالس جلد اول و دوم علامہ عبدالرحمٰن صفوری‘ انیس الواعظین مولانا ابوبکر بن محمدعلی القرشی کی فضائل پر مشتمل کتب کا مجموعہ فضائل ہے۔ مؤلف نے ان کتب سے تمام فضائل کو اکٹھا کرکے ایک کتابی شکل میں پیش کردیا ہے اپنی طرف سے اس میں کوئی اضافہ نہیں کیا۔
مؤلف نے جید علماءکرام اورمحققین کی آراء اس کتاب کے ضمن میں اکٹھی کیں تو سب نے یہی بات فرمائی کہ فضائل میں نزہۃ المجالس اور انیس الواعظین مشہور کتابیں ہیں اور ان کے فضائل اور خاص طور پر ’’آسان نیکیوں کے حیرت انگیز فضائل‘‘ پڑھ کر اعمال کا شوق بڑھتا ہے انسان رجوع اور تعلق مع اللہ کی طرف راغب ہوتا ہے۔‘‘ اگر قارئین کو احادیث کے ضمن میں کسی بھی تحقیق و جستجو کی ضرورت ہو تو وہ مؤلف سے رجوع کرنے کی بجائے مذکورہ ماخذ کتب کی طرف رجوع کریں۔



مزید کتب