Ubqari®

عالمی مرکز امن و روحانیت
اگرآپ کو ماہنامہ عبقری اور شیخ الوظائف کے بتائے گئے کسی نقش یا تعویذ سے فائدہ ہوا ہو تو ہمیں اس ای میل contact@ubqari.org پرتفصیل سے ضرور لکھیں ۔آپ کے قلم اٹھانے سے لاکھو ں کروڑوں لوگوں کو نفع ملے گا اور آپ کیلئے بہت بڑا صدقہ جاریہ ہوگا. - مزید معلومات کے لیے یہاں کلک کریں -- تسبیح خانہ لاہور میں ہر ماہ بعد نماز فجر اسم اعظم کا دم اور آٹھ روحانی پیکیج، حلقہ کشف المحجوب، خدمت والو ں کا مذاکرہ، مراقبہ اور شفائیہ دُعا ہوتی ہے۔ روح اور روحانیت میں کمال پانے والے ضرور شامل ہوں۔۔۔۔ -- تسبیح خانہ لاہور میں تبرکات کی زیارت ہر جمعرات ہوگی۔ مغرب سے پہلے مرد اور درس و دعا کے بعد خواتین۔۔۔۔ -- حضرت حکیم صاحب دامت برکاتہم کی درخواست:حضرت حکیم صاحب ان کی نسلوں عبقری اور تمام نظام کی مدد حفاظت کا تصور کر کےحم لاینصرون ہزاروں پڑھیں ،غفلت نہ کریں اور پیغام کو آگے پھیلائیں۔۔۔۔ -- سورۂ اخلاص کی گیارہ جمعراتوں کے عمل کا آغاز 29 ستمبر 2022 ءسے ہوا اور الوداعی دُعا 8 دسمبر 2022ء کو ہوگی، تسبیح خانہ میں لنگر پکا کر لائیں اور خود تقسیم کریں ہمیشہ ہدیہ کی نیت سے لائیں۔ اختتامی دُعا کے موقع پر شیخ الوظائف کی طرف سے ہر آنے والے کو لڈو کا ڈبہ گفٹ کیا جائے گا۔۔۔۔ -- پرچم عبقری صرف تسبیح خانہ تک محدودہے‘ ہر فرد کیلئے نہیں۔ماننے میں خیر اور نہ ماننے میں سخت نقصان اور حد سے زیادہ مشکلات،جس نے تجربہ کرنا ہو وہ بات نہ مانے۔۔۔۔ --

’’آزمودہ وظائف سے گھریلو الجھنوں کا حل‘‘ کھانے کا ہوٹل بند ہوتے ہوتے رہ گیا

ماہنامہ عبقری - جولائی 2021ء

محترم حکیم صاحب السلام علیکم! میرے شوہر نے شہر میں کھانے کا ہوٹل کھول رکھا تھا جو دن بدن خسارے میں جارہا تھا معاشی حالات تنگ ہوتے جارہے تھے نوبت یہاں تک آگئی کے بچوں کی فیس دینے کے بھی پیسے نہیں رہے تھے اور ہوٹل بھی بند ہونے کو تھا۔ میری ایک رشتہ دار خاتون نے مجھے ’’آزمودہ وظائف سے گھریلو الجھنوں کا حل‘‘ کے بارے میں بتایا۔ میں نے اس میں سے وظائف کیے اور اپنے شوہر کو کہا کہ یہ کتابچہ ہر ہفتے دو سو لے کر ہوٹل میں آنے والے گاہکوں میں تقسیم کرتے رہو مسلسل کتابچہ تقسیم کرنے سے تین ماہ کے اندر اندر ہوٹل کا کام عروج پر پہنچ گیا تمام معاشی حالات ٹھیک ہوگئے۔ (ف۔ر، سمہ سٹہ)
قرض واپس مل گیا
محترم حکیم صاحب السلام علیکم! ایک رشتہ دار نے مجھ سے پانچ لاکھ روپے بطور اُدھار لیے تھے تقریباً دو سال گزرنے کے بعد جب میں نے واپس مانگے تو اس نے کہا کہ موجودہ ملکی صورتحال کے پیش نظر میرے کاروباری حالات ٹھیک نہیں میرے خود کے پیسے پھنسے ہوئے ہیں جوں ہی ملتے ہیں میں دے دوں گا ۔ محلے میں ایک نمازی شخص اس نے میرے ہاتھ میں ’’آزمودہ وظائف سے گھریلو الجھنوں کا حل‘‘ کتابچہ تھما دیا اور کہا کہ مانگو اللہ سے وہ دے گا میں نے کتابچہ سے وظائف کیے اور ہر جمعرات تین سو تقسیم کرنا شروع کردیا چوتھی جمعرات مجھے میرے رشتے دار کا فون آیا اور کہنے لگا کہ ایک پارٹی سے میں نے پانچ لاکھ لینا تھا آج ہی اس نے بینک میں ٹرانسفر کیا ہے آپ مجھے اپنا اکائونٹ نمبر دے دیں تاکہ میں آپ کے اکائونٹ میں ٹرانسفر کردوں۔(سبحان صدیقی، لاہور)

قارئین! بلا رنگ و نسل دکھی انسانیت کی خدمت ہمارا عزم ہے۔آپ بھی اس روشنی کو دوسروں تک پہنچائیے! یہ کتابچہ خود بھی پڑھیے اور دکھی عوام تک بھی زیادہ سے زیادہ پہنچائیں۔ جیلوں‘ ہسپتالوں‘ کچہریوں میں  موجود پریشان لوگوں تک پہنچا کر داد رسی کا ذریعہ بنیں!
(قیمت فی کتابچہ 20 روپے‘ تقسیم کیلئے خاص رعایت صرف
10 روپے میں حاصل کیجئے)

Ubqari Magazine Rated 4.0 / 5 based on 805 reviews.