Ubqari®

عالمی مرکز امن و روحانیت
اگرآپ کو ماہنامہ عبقری اور شیخ الوظائف کے بتائے گئے کسی نقش یا تعویذ سے فائدہ ہوا ہو تو ہمیں اس ای میل contact@ubqari.org پرتفصیل سے ضرور لکھیں ۔آپ کے قلم اٹھانے سے لاکھو ں کروڑوں لوگوں کو نفع ملے گا اور آپ کیلئے بہت بڑا صدقہ جاریہ ہوگا. - مزید معلومات کے لیے یہاں کلک کریں -- تسبیح خانہ لاہور میں ہر ماہ بعد نماز فجر اسم اعظم کا دم اور آٹھ روحانی پیکیج، حلقہ کشف المحجوب، خدمت والو ں کا مذاکرہ، مراقبہ اور شفائیہ دُعا ہوتی ہے۔ روح اور روحانیت میں کمال پانے والے ضرور شامل ہوں۔۔۔۔ -- تسبیح خانہ لاہور میں تبرکات کی زیارت ہر جمعرات ہوگی۔ مغرب سے پہلے مرد اور درس و دعا کے بعد خواتین۔۔۔۔ -- حضرت حکیم صاحب دامت برکاتہم کی درخواست:حضرت حکیم صاحب ان کی نسلوں عبقری اور تمام نظام کی مدد حفاظت کا تصور کر کےحم لاینصرون ہزاروں پڑھیں ،غفلت نہ کریں اور پیغام کو آگے پھیلائیں۔۔۔۔ -- سورۂ اخلاص کی گیارہ جمعراتوں کے عمل کا آغاز 29 ستمبر 2022 ءسے ہوا اور الوداعی دُعا 8 دسمبر 2022ء کو ہوگی، تسبیح خانہ میں لنگر پکا کر لائیں اور خود تقسیم کریں ہمیشہ ہدیہ کی نیت سے لائیں۔ اختتامی دُعا کے موقع پر شیخ الوظائف کی طرف سے ہر آنے والے کو لڈو کا ڈبہ گفٹ کیا جائے گا۔۔۔۔ -- پرچم عبقری صرف تسبیح خانہ تک محدودہے‘ ہر فرد کیلئے نہیں۔ماننے میں خیر اور نہ ماننے میں سخت نقصان اور حد سے زیادہ مشکلات،جس نے تجربہ کرنا ہو وہ بات نہ مانے۔۔۔۔ --

امام زین العابدینؒ کی پانچ نصیحتیں

ماہنامہ عبقری - جولائی 2021ء

امام زین العابدینؓ نے دنیا سے رخصت ہونے سے قبل اپنے بیٹے کو پانچ نصیحتیں کیں کہ بیٹا پانچ قسم کے لوگوں کو ہرگز دوست نہ بنانا۔

(۱)ایک فاسق کو کیونکہ وہ تمہیں بڑی بڑی چیزوں کا لالچ دے گا اور پھر ایک لقمہ پر تمہیں فروخت کردے گا۔
(۲)بخیل کو دوست نہ بنانا کہ وہ اسی مال کو اپنے پاس دبائے گا جس کی تم کو زیادہ ضرورت ہوگی اور پھر تم کو ذلیل و رسوا کرے گا۔
(۳)جھوٹے کو دوست نہ بنانا کہ اس کی مثال ریت کی سی ہے۔
(۴)بیوقوف کو دوست نہ بنانا کہ وہ تم کو نفع پہنچانے کی کوشش کرے گا مگر اس کی بیوقوفی سے تمہیں نقصان پہنچے گا۔
(۵)اس شخص کو دوست نہ بنانا جو اپنے عزیزوں اور رشتے داروں سے قطع تعلق کرتا ہے کیونکہ ایسا انسان خدا کی کتاب میں ملعون ہے۔

مصیبت آجائے تو صبر کرنا چاہیے
ایک شخص نے حکیم الامت ؒ کی خدمت میں عرض کیا حضرت مجھ پر مصائب و حوادث اتنے آئے ہیں کہ اگر خودکشی حرام نہ ہوتی تو میں یقیناً کرلیتا۔ آپؒ نے فرمایا اگر مصائب و حوادث کوئی بُری چیز ہوتی تو اللہ تعالیٰ انبیاء علیہم السلام کے لیے پسند نہ فرماتے۔ مانگنا تو عافیت ہی چاہیے لیکن اگر کوئی مصیبت آجائے تو رضا بالقضاء (صبر) کرنا چاہیے۔ اللہ تعالیٰ کے حکم اور حکیم ہونے کا یقین رکھے اور ان پر ہی نظر رکھے۔

Ubqari Magazine Rated 3.7 / 5 based on 788 reviews.