Ubqari®

عالمی مرکز امن و روحانیت
اگرآپ کو ماہنامہ عبقری اور شیخ الوظائف کے بتائے گئے کسی نقش یا تعویذ سے فائدہ ہوا ہو تو ہمیں اس ای میل contact@ubqari.org پرتفصیل سے ضرور لکھیں ۔آپ کے قلم اٹھانے سے لاکھو ں کروڑوں لوگوں کو نفع ملے گا اور آپ کیلئے بہت بڑا صدقہ جاریہ ہوگا. - مزید معلومات کے لیے یہاں کلک کریں -- تسبیح خانہ لاہور میں ہر ماہ بعد نماز فجر اسم اعظم کا دم اور آٹھ روحانی پیکیج، حلقہ کشف المحجوب، خدمت والو ں کا مذاکرہ، مراقبہ اور شفائیہ دُعا ہوتی ہے۔ روح اور روحانیت میں کمال پانے والے ضرور شامل ہوں۔۔۔۔ -- تسبیح خانہ لاہور میں تبرکات کی زیارت ہر جمعرات ہوگی۔ مغرب سے پہلے مرد اور درس و دعا کے بعد خواتین۔۔۔۔ -- حضرت حکیم صاحب دامت برکاتہم کی درخواست:حضرت حکیم صاحب ان کی نسلوں عبقری اور تمام نظام کی مدد حفاظت کا تصور کر کےحم لاینصرون ہزاروں پڑھیں ،غفلت نہ کریں اور پیغام کو آگے پھیلائیں۔۔۔۔ -- سورۂ اخلاص کی گیارہ جمعراتوں کے عمل کا آغاز 29 ستمبر 2022 ءسے ہوا اور الوداعی دُعا 8 دسمبر 2022ء کو ہوگی، تسبیح خانہ میں لنگر پکا کر لائیں اور خود تقسیم کریں ہمیشہ ہدیہ کی نیت سے لائیں۔ اختتامی دُعا کے موقع پر شیخ الوظائف کی طرف سے ہر آنے والے کو لڈو کا ڈبہ گفٹ کیا جائے گا۔۔۔۔ -- پرچم عبقری صرف تسبیح خانہ تک محدودہے‘ ہر فرد کیلئے نہیں۔ماننے میں خیر اور نہ ماننے میں سخت نقصان اور حد سے زیادہ مشکلات،جس نے تجربہ کرنا ہو وہ بات نہ مانے۔۔۔۔ --

ناک شفاء

 ناک شفاء
دائمی نزلہ‘ الرجی‘ چھینکیں‘ ناک کی ہڈی کا بڑھ جانا کیلئے ناک میں ڈالنے والے قطرے
 

الرجی والا نزلہ عام ہوگیا ہے‘ ہر شخص کو کسی نہ کسی چیز سے الرجی ہوجاتی ہے کسی کو مٹی سے‘ کسی کو دھوئیں‘ کسی کو کسی دوا سے‘ اکثر ایسے افراد جو ایئرکنڈیشنر‘ دفاتر اور گاڑیوں کے عادی ہوتے ہیں اس مرض سے فوراً متاثر ہوجاتے ہیں۔ مختصراً الرجی والے مریض کو ناک میں مہک گئی اور ادھر چھینکوں کی بوچھاڑ شروع ہوگئی اکثر گھروںموسم کی تبدیلی کے وقت ہر فرد الرجی نزلہ زکام سے متاثر ہوتا ہے۔ بچے‘ بوڑھے‘ جوان‘ عورت‘ مرد کوئی بھی اس مرض سے محفوظ نہیں رہتا۔ ایسے افراد کی قوت مدافعت کم ہوجاتی ہے‘ ایسے مریض ہر وقت ٹشو پیپر پکڑے دکھائی دیتے ہیں۔ ان امراض کیلئے ناک شفاء ناک میں ڈالنے والے ایسے قطرے تیار کیے ہیں جو ان تمام امراض کا جڑ سے خاتمہ کرتے ہیں۔ الرجی والی حس کو ختم کردیتے ہیں اور الرجی سے پیدا شدہ تمام بیماریوں میں مثلاً دائمی نزلہ‘ناک بند رہنا‘ ناک ابھری ہوئی رہنا‘ ناک کی ہڈی کا گوشت بڑھ جانا یا ٹیڑھا ہوجانا‘ ناک کے اوپر پشانی پر بوجھ رہنا‘ حرارت عزیزی بڑھ جانا‘ سارے جسم میں درد اور ٹوٹن کا احساس‘ ناک سے پتلی خراش دار رطوبت کا بہنا‘ ناک کی جھلی کی سوزش‘ اس کا سکڑ جانا یا پھول جانا‘ سونگھنے کی حس جاتے رہنا‘ ناک سے بدبو آنا‘ بے تحاشہ چھینکیں‘ آنکھوں اور ناک سے بے تحاشہ پانی‘ بھوک ختم‘ منہ اور آنکھیں سرخ‘ سردرد اور بخار ہوجانا ان تمام امراض کیلئے ناک شفاء کا کچھ عرصہ استعمال ہمیشہ کیلئے نجات کا سبب بنتا ہے۔ ایسے مریض جو موسم کے تبدیل ہوتے ہی اس مرض میں مبتلا ہوجاتے تھے۔ ان کو کچھ عرصہ ناک شفاء استعمال کرنے کی ترغیب دی تو ان کیلئے ہر موسم خوشگوار بنا۔ کئی لوگوں نے بتایا کہ نزلہ کی وجہ سے دماغ خشک ہوگیا تھا کوئی چیز یاد نہیں رہتی تھی۔ ہر وقت پریشانی رہتی تھی۔ نیند بالکل اڑ گئی تھی۔ ناک شفاء کے استعمال نے دماغ روشن اور صحت مند کردیا ایسے نوجوان مرد یا خواتین جن کے نزلہ وزکام کی وجہ سے وقت سے پہلے بال سفید ہوگئے تھے عمر سے زیادہ نظر آتے تھے کئی قسم کے شیمپو اور تیل لگائے کوئی آفاقہ نہ ہوا روغن گاؤ گوش کے استعمال نے دائمی نزلہ‘ کیرا الرجی سے نجات دلا دی اور نئی خوبصورتی کی کرن پیدا کردی۔ہر قسم کے سائیڈ ایفیکٹ سے پاک ہے۔
ترکیب استعمال: گاؤگوش کے ڈراپر کو گرم پانی میں تھوڑی دی ررکھیں جب لیکوڈ شکل اختیار کرلے تو نیم گرم دو دو قطرے ناک کے دونوں نتھنوں میں ڈال کر سانس اوپر کھینچیں۔ دن میں دو سے پانچ بار استعمال کریں۔