Ubqari®

عالمی مرکز امن و روحانیت
اگرآپ کو ماہنامہ عبقری اور شیخ الوظائف کے بتائے گئے کسی نقش یا تعویذ سے فائدہ ہوا ہو تو ہمیں اس ای میل contact@ubqari.org پرتفصیل سے ضرور لکھیں ۔آپ کے قلم اٹھانے سے لاکھو ں کروڑوں لوگوں کو نفع ملے گا اور آپ کیلئے بہت بڑا صدقہ جاریہ ہوگا. - مزید معلومات کے لیے یہاں کلک کریں -- تسبیح خانہ لاہور میں ہر ماہ بعد نماز فجر اسم اعظم کا دم اور آٹھ روحانی پیکیج، حلقہ کشف المحجوب، خدمت والو ں کا مذاکرہ، مراقبہ اور شفائیہ دُعا ہوتی ہے۔ روح اور روحانیت میں کمال پانے والے ضرور شامل ہوں۔۔۔۔ -- تسبیح خانہ لاہور میں تبرکات کی زیارت ہر جمعرات ہوگی۔ مغرب سے پہلے مرد اور درس و دعا کے بعد خواتین۔۔۔۔ -- حضرت حکیم صاحب دامت برکاتہم کی درخواست:حضرت حکیم صاحب ان کی نسلوں عبقری اور تمام نظام کی مدد حفاظت کا تصور کر کےحم لاینصرون ہزاروں پڑھیں ،غفلت نہ کریں اور پیغام کو آگے پھیلائیں۔۔۔۔ -- سورۂ اخلاص کی گیارہ جمعراتوں کے عمل کا آغاز 29 ستمبر 2022 ءسے ہوا اور الوداعی دُعا 8 دسمبر 2022ء کو ہوگی، تسبیح خانہ میں لنگر پکا کر لائیں اور خود تقسیم کریں ہمیشہ ہدیہ کی نیت سے لائیں۔ اختتامی دُعا کے موقع پر شیخ الوظائف کی طرف سے ہر آنے والے کو لڈو کا ڈبہ گفٹ کیا جائے گا۔۔۔۔ -- پرچم عبقری صرف تسبیح خانہ تک محدودہے‘ ہر فرد کیلئے نہیں۔ماننے میں خیر اور نہ ماننے میں سخت نقصان اور حد سے زیادہ مشکلات،جس نے تجربہ کرنا ہو وہ بات نہ مانے۔۔۔۔ --

کرنٹ مالش

عضو خاص کی جملہ بیماریوں اور نامرد حضرات کیلئے بیش قیمت روغن
سالہا سال سے لوگ ہمارے ادارے سے دواؤں کے ذریعے شفایاب ہورہے ہیں مریضوں کے اعتماد پر ادارہ جو اپنی پیٹنٹ ادویات تھیں ان کو منظر عام پر لے آیا۔ ان خاص دواؤں میں ایک ریسرچ کرنٹ مالش بھی ہے۔ یہ کرنٹ مالش حکیم صاحب کی عرصہ دراز کی معالجاتی تجربات کا نچوڑ ہے۔
شادی سے انکار میری مجبوری ہے:اس موضوع پر کئی خط آئے، کئی مریضوں نے آکر حالات بتائے، ہر خط، ہر مریض ایک دوسرے سے زیادہ دکھی اور شرمندہ تھا۔جن کا نچوڑ یہی تھا کہ انسان زندگی میں کس قدر بے بس ہو جاتا ہے۔ اس کا احساس اسے اس وقت ہوتا ہے کہ نہ وہ کسی سے بات کر سکتا ہے نہ وہ کسی کی بات مان سکتا ہے۔ بچپن کی غلط کاریاں، فحش فلمیں، غلط دوستوں کی محافل کی وجہ سے دیگر برائیوں میں گرتا چلا جاتا ہے۔ اسے احساس اس وقت ہوتا ہے جب وہ اپنا سب کچھ کھو بیٹھتا ہے، احساس کمتری کا شکار ہوتا ہے اور جب گھر جائے تو گھر والوں کے پاس اس کی شادی کے موضوع کے علاوہ کوئی بات نہیں ہوتی جبکہ وہ اس قابل نہیں ہوتا۔ایسے حالات زدہ مریضوں کو جب کرنٹ مالش کا استعمال کرایا گیا تو ان میں خوشگوار زندگی کی اک نئی لہر آئی، دو تین ڈراپر استعمال سے بالکل ٹھیک ہوگئے۔خ یہ کرنٹ مالش رگ و پٹھوں کو تقویت دیکر تمام نقائص کو دور کرتی ہے۔ کثرت کی وجہ سے جو کمزوری ہو جاتی ہے ان تمام عوارضات کو ختم کرکے کرنٹ جیسی طاقت دیتی ہے۔
دوران مطلب،ایک صاحب تشریف لائے کہنے لگے عمر 45سال ہے کالج میں پروفیسر ہوں، اتنی زیادہ عمر بھی نہیں ہے۔ کھانے پینے کی بھی کمی نہیں ہے لیکن عرصہ تین سال سے شہوت میں کمی ہو گئی ہے۔ جب حقوق ذوجیت ادا کرنے لگتا ہوں۔ جذبات جوان ہوتے ہیں لیکن حق ادا نہیں کر پاتا۔ جب ان کو دو تین مہینے کرنٹ مالش اور ساتھ طاقتی گولیاں کچھ عرصہ استعمال کرائیں تو ان پر دوبارہ جوانی کی بہار آگئی کیوں نہ ہو؟ اس میں قیمتی روغنیات ڈالے گئے ہیں جو بوڑھوں کو جوان اور جوان کو طاقت ور بنا دیتے ہیں۔
خاص بات! کیمیاوی ادویات، سپرے، پارے ، چیونگم اور اس طرح کے خطرناک ادویات کا استعمال عضو خاص کی باریک شریانوں اور حساس حصے کو مردہ کر دیتے ہیں۔ ایسی چیزوں سے عضو کی طبعی حس ختم ہو جاتی ہے اور اسی افسوسناک صورتحال میں کرنٹ مالش ہی عضو کی بے حسی کو دور کرکے حیرت انگیز قوت کا سبب بنتی ہے۔ پرکیف لمحات کو اپنی مرضی سے طویل کرنے کی صلاحیت پیدا کرتی ہے۔ مصنوعی نہیں قدرتی طاقت بخشتی ہے۔خ بعض حضرات بہت جلدی کرتے ہیں کیونکہ مرض پرانا ہوتا ہے اور آہستہ آہستہ جاتا ہے اس لیے تسلی سے تقریباً چند ڈراپر استعمال کریں۔ انشاء اللہ اس کا فائدہ دیرپا اور دائمی ہوگا۔
ترکیب استعمال:۔ تین سے پانچ قطرے نیچے والی پیشاب کی نالی اور اگلے حصے کو چھوڑ کر مالش کریں۔ مالش تقریباً پانچ سے دس منٹ روزانہ رات کو کریں۔ صبح ہلکے گرم پانی سے دھو لیں۔