Ubqari®

عالمی مرکز امن و روحانیت
اگرآپ کو ماہنامہ عبقری اور شیخ الوظائف کے بتائے گئے کسی نقش یا تعویذ سے فائدہ ہوا ہو تو ہمیں اس ای میل contact@ubqari.org پرتفصیل سے ضرور لکھیں ۔آپ کے قلم اٹھانے سے لاکھو ں کروڑوں لوگوں کو نفع ملے گا اور آپ کیلئے بہت بڑا صدقہ جاریہ ہوگا. - مزید معلومات کے لیے یہاں کلک کریں -- خاص تبدیلی اہم نوٹ: پہلے ہرماہ مغرب کے بعد حلقہ کشف المحجوب اور مراقبہ ہوتا تھا مگر اب صبح کے وقت اسم اعظم کے دم کے فوراً بعد ہوا کرے گا تاکہ مسافر سہولت سے گھروں کو واپس جاسکیں ۔۔۔۔۔ -- تسبیح خانہ لاہور میں تبرکات کی زیارت ہر جمعرات ہوگی۔ مغرب سے پہلے مرد اور درس و دعا کے بعد خواتین۔۔۔۔ -- حضرت حکیم صاحب دامت برکاتہم کی درخواست:حضرت حکیم صاحب ان کی نسلوں عبقری اور تمام نظام کی مدد حفاظت کا تصور کر کےحم لاینصرون ہزاروں پڑھیں ،غفلت نہ کریں اور پیغام کو آگے پھیلائیں۔۔۔۔۔ -- پرچم عبقری صرف تسبیح خانہ تک محدودہے‘ ہر فرد کیلئے نہیں۔ماننے میں خیر اور نہ ماننے میں سخت نقصان اور حد سے زیادہ مشکلات،جس نے تجربہ کرنا ہو وہ بات نہ مانے۔۔۔۔ --

بے اولادی کورس

ایسے مریض جو لیبارٹری ٹیسٹ کے مطابق اولاد پیدا کرنے کے قابل نہیں ان کے مادہ تولید میں وہ اجسام کمزور ہیں جو اولاد کا سبب بنتے ہیں بے شمار وہ مریض جو علاج کراکرا کے تھک ہار چکے ہوں اور عالم بے تابی اتنا بڑھ گیا ہو کہ اب دواؤں کے نام سے چڑ جاتے ہوں، سب جگہ سے اعتماد ختم ہوچکا ہو، گھریلو زندگی اولاد نہ ہونے کی وجہ سے ویران ہوچکی ہو، سکون، چین سب تباہ ہوچکا ہو، دنیا کی سب نعمتیں ہیں لیکن اولاد کی نعمت سے محروم ہیں۔ ایسے مایوس اور اولاد سے محرومی کے غم سے نڈھال مریض تسلی رکھیں اور پریشان نہ ہوں۔ آپ کچھ عرصہ "بے اولادی کورس" استعمال کریں اگر یہ مرض عورتوں میں ہے تو وہ بھی کچھ عرصہ "پوشیدہ کورس" استعمال کریں۔ یقین جانیے "بے اولادی کورس" ایسے مردوں کوبھی فائدہ دے گیا ہے جو بالکل زیرو تھے اور ان میں مادہ تولید کے اجسام ایک فیصد بھی نہیں تھے۔ مایوس اور لاعلاج مریض متوجہ ہوں اور گھر کے آنگن میں اولاد کی نعمت پائیں۔ دوائی استعمال کرنے سے پہلے ٹیسٹ کروائیں اور ایک ماہ کی دوائی کھانے کے بعد ٹیسٹ دوبارہ کرائیں۔ آپ حیرت انگیز فرق محسوس کریں گے۔ ابتدائی طور پر کم از کم ایک ماہ دوائی کھانا لازم ہے۔
مقدار خوراک: پاپاؤڈر کے ڈبے سے ایک چمچ‘ گولیوں کی ہر ڈبی سے ایک ایک گولی دن میں تین بار صبح دوپہر، شام کھانے سے ایک گھنٹہ قبل یا دو گھنٹے بعد ہمراہ نیم گرم دودھ یا پانی۔ گولیاں چبا کر بھی کھاسکتے ہیں۔ (دوا برائے 30 یوم)