Ubqari®

عالمی مرکز امن و روحانیت
اگرآپ کو ماہنامہ عبقری اور شیخ الوظائف کے بتائے گئے کسی نقش یا تعویذ سے فائدہ ہوا ہو تو ہمیں اس ای میل contact@ubqari.org پرتفصیل سے ضرور لکھیں ۔آپ کے قلم اٹھانے سے لاکھو ں کروڑوں لوگوں کو نفع ملے گا اور آپ کیلئے بہت بڑا صدقہ جاریہ ہوگا. - مزید معلومات کے لیے یہاں کلک کریں -- خاص تبدیلی اہم نوٹ: پہلے ہرماہ مغرب کے بعد حلقہ کشف المحجوب اور مراقبہ ہوتا تھا مگر اب صبح کے وقت اسم اعظم کے دم کے فوراً بعد ہوا کرے گا تاکہ مسافر سہولت سے گھروں کو واپس جاسکیں ۔۔۔۔۔ -- تسبیح خانہ لاہور میں تبرکات کی زیارت ہر جمعرات ہوگی۔ مغرب سے پہلے مرد اور درس و دعا کے بعد خواتین۔۔۔۔ -- حضرت حکیم صاحب دامت برکاتہم کی درخواست:حضرت حکیم صاحب ان کی نسلوں عبقری اور تمام نظام کی مدد حفاظت کا تصور کر کےحم لاینصرون ہزاروں پڑھیں ،غفلت نہ کریں اور پیغام کو آگے پھیلائیں۔۔۔۔۔ -- پرچم عبقری صرف تسبیح خانہ تک محدودہے‘ ہر فرد کیلئے نہیں۔ماننے میں خیر اور نہ ماننے میں سخت نقصان اور حد سے زیادہ مشکلات،جس نے تجربہ کرنا ہو وہ بات نہ مانے۔۔۔۔ --

عرق شوگر شفاء

عرق شوگر شفاء
ہمارے شعبہ تحقیق نے بہت ہی کوشش اور جستجو کے بعد ایسے قدرتی خالص اجزاء پر مشتمل ادویات تیار کیں ہیں جو شوگر کے ان مریضوں کے لیے نہایت مفید ہیں جو گولیاں کھا کھا کر اپنے گردوں سے ہاتھ دھوچکے ہیں۔ شوگر کی وجہ سے دل کی کمزوری‘ پٹھوں کا کھچاؤ‘ سستی رہنا‘ دماغی کمزوری‘ یادداشت کی کمی‘ نگاہ کی کمزوری‘ خاص طاقت اور قوت کی زبردست کمی‘ ٹانگوں کا درد‘ گھنٹوں سو کر بھی جسم کا چست نہ ہونا۔ ڈیپریشن‘ ٹینشن ‘تھوڑا سا کام کرکے تھک جانا‘ بیزاری‘ بے قراری اور طبیعت کاا لجھا ہوا رہنا۔ اگر یہ تمام عوارضات آپ کے اندر ہوں یا بتدریج ہورہے ہوں تو ’’عرق شوگرشفاء‘‘ جسم میں روح اور اندھیرے میں چودھویں کے چاند کی مانند ہے۔ حتیٰ کہ شوگر کی وجہ زخم خراب ہوگیا ہو اور سرجری سے اس کو کاٹنے کا فیصلہ ہوگیا ہو تو چند بوتلیں ’’عرق شوگر شفاء‘‘ پئیں اور قدرت ربی کا مشاہدہ کریں۔
نوٹ: اس کے استعمال سے پیشاب پاخانہ کے ذریعے بیماری اور گندگی نکلے گی‘ دشمن کا نکلنا بہتر ہے نا کہ رہنا بہتر۔ اس بیماری کے نکلنے کو زیادتی یا سائیڈایفیکٹ نہ سمجھا جائے۔
تاکید خاص: حسب طبیعت دوائی کی مقدار میں کمی بیشی کی جاسکتی ہے۔ سوفیصد ہربل میڈیسن ہے کسی قسم کا کوئی سائیڈایفکیٹ نہیں ہے۔ ہزاروں نے آزمایا ’’عرق شوگرشفاء‘‘ چند بوتل پینے سے شوگر بالکل ختم ہوگئی۔ 
ترکیب استعمال: دوسے تین بڑے چمچ صبح دوپہر شام کھانے سے پہلے یا بعد پئیں۔ پانی میں گھول کر بھی پی سکتے ہیں۔ مرض میں زیادتی کی وجہ سے دن میں تین سے چھ مرتبہ بھی استعمال کرسکتے ہیں۔ حسبِ طبیعت دوائی کی مقدار میں کمی بیشی کی جاسکتی ہے۔
آج ہی ’’عرق شوگرشفاء‘‘شروع کریں اور مردہ زندگی میں جان ڈالیں۔ اعتماد اور آزمائش شرط ہے۔