Ubqari®

عالمی مرکز امن و روحانیت
اگرآپ کو ماہنامہ عبقری اور شیخ الوظائف کے بتائے گئے کسی نقش یا تعویذ سے فائدہ ہوا ہو تو ہمیں اس ای میل contact@ubqari.org پرتفصیل سے ضرور لکھیں ۔آپ کے قلم اٹھانے سے لاکھو ں کروڑوں لوگوں کو نفع ملے گا اور آپ کیلئے بہت بڑا صدقہ جاریہ ہوگا. - مزید معلومات کے لیے یہاں کلک کریں -- تسبیح خانہ لاہور میں ہر ماہ بعد نماز فجر اسم اعظم کا دم اور آٹھ روحانی پیکیج، حلقہ کشف المحجوب، خدمت والو ں کا مذاکرہ، مراقبہ اور شفائیہ دُعا ہوتی ہے۔ روح اور روحانیت میں کمال پانے والے ضرور شامل ہوں۔۔۔۔ -- تسبیح خانہ لاہور میں تبرکات کی زیارت ہر جمعرات ہوگی۔ مغرب سے پہلے مرد اور درس و دعا کے بعد خواتین۔۔۔۔ -- حضرت حکیم صاحب دامت برکاتہم کی درخواست:حضرت حکیم صاحب ان کی نسلوں عبقری اور تمام نظام کی مدد حفاظت کا تصور کر کےحم لاینصرون ہزاروں پڑھیں ،غفلت نہ کریں اور پیغام کو آگے پھیلائیں۔۔۔۔ -- سورۂ اخلاص کی گیارہ جمعراتوں کے عمل کا آغاز 29 ستمبر 2022 ءسے ہوا اور الوداعی دُعا 8 دسمبر 2022ء کو ہوگی، تسبیح خانہ میں لنگر پکا کر لائیں اور خود تقسیم کریں ہمیشہ ہدیہ کی نیت سے لائیں۔ اختتامی دُعا کے موقع پر شیخ الوظائف کی طرف سے ہر آنے والے کو لڈو کا ڈبہ گفٹ کیا جائے گا۔۔۔۔ -- پرچم عبقری صرف تسبیح خانہ تک محدودہے‘ ہر فرد کیلئے نہیں۔ماننے میں خیر اور نہ ماننے میں سخت نقصان اور حد سے زیادہ مشکلات،جس نے تجربہ کرنا ہو وہ بات نہ مانے۔۔۔۔ --

مرہم برص

پھلبہری‘ سفید داغ
کیلئے صدیوں سے آزمودہ
موجودہ دور کی گرم مصالحہ دار چٹ پٹی چیزیںچکن کیوبز ، سافٹ ڈرنکس،فاسٹ فوڈ کا بکثرت استعمال نے اپنا اثر اتنا دکھایا کہ جلدی بیماریوں کے مریض بڑھتے سے بڑھتے جارہے ہیں،انہی بیماریوں میں ایک جلدی بیماری برص پھلبہری ہے جو انسان کی اصل شکل کو بد نمااور داغدار بنا دیتی ہے ، جب یہ بیماری نوجوان لڑکے یا لڑکی کو ہوجائے تو بہت ہی مشکل ہی معاملہ ہو تا ہے، مرہم برص ایسے کئی مریض لڑکے ،لڑکیوں ،بچوںاوربوڑھوں کیلئے شفاء بنا ہے۔
جلد کے سفید داغ جہاں رشتوں اور رشتہ داریوں کے خاتمہ کا ذریعہ بنتے ہیں وہاں دل کے دکھڑے اور آپس کی جدائی کا ذریعہ بن رہے ہیں لیکن اس مرہم کے مستقل اور باقاعدہ استعمال سے الحمدللہ! مریض شفاء یاب ہورہے ہیں۔ایک مریض در در سے علاج کروا کر‘ دنیا جہاں کی کریمیں اور ادویات کے استعمال کے بعد تھکا ہارا مطب میں آیا۔ اسے استعمال کیلئے صرف ’’مرہم برص ‘‘ دی‘ اور اسے صرف ایک شرط بتائی کہ اسے بے قاعدگی سے استعمال نہ کرنا‘اعتماد سے نہایت توجہ اور باقاعدگی سے مستقل استعمال کرنا ہے۔انہوں نے ایسے ہی کیا اور اتنے پرانے مریض کہ عمر ڈھل گئی تھی لیکن ایسے تندرست ہوئے کہ خود کہنے لگے کہ میرے کچھ رشتہ بیرون ملک رہتےہیں جب وہ پاکستان آئے تو مجھے پہچان نہ سکے۔ یہ صرف ایک واقعہ بطور نمونہ پیش کررہےہیں ورنہ تھوڑے عرصے میں اس کی کہانیاں ایسی بکھری پڑی ہیں کہ خود بندہ حیران ہوا کہ ایک بالکل تھوڑی قیمت والی مرہم کے اتنے فائدے کہ خود عقل حیران ہو جائے ایسے جلدی امراض جیسے خشک و تر خارش نیاپرانا ایگزیما،جلدمیں عفونت ،نہ ختم ہونے والے بدبو دار زخم، رات کو سوتے وقت خار ش کابڑھنا، چھوٹے چھوٹے سرخ دانے، چہرے کی دق ، کوڑ ھ، جزام، ناسور بھگندر،داد چھپاکی اور کھال کا اترنا ان امراض کیلئے ’’مرہم برص‘‘ لاجوا ب رزلٹ دیتی ہے۔ نوٹ: برص ایک ایسا مرض ہے جو بہت مشکل اور دیر سے جاتاہے مریض جلد بازی کی وجہ سے شفاء سے محر وم رہ جاتے ہیںمرہم برص چندمہینے توجہ دھیان سے استعما ل کریں۔
ترکیب استعمال: متاثرہ جگہ پر مرہم برص دن میں  چند مرتبہ خوب ملیں اور جذب کریں۔