Ubqari®

عالمی مرکز امن و روحانیت
اگرآپ کو ماہنامہ عبقری اور شیخ الوظائف کے بتائے گئے کسی نقش یا تعویذ سے فائدہ ہوا ہو تو ہمیں اس ای میل contact@ubqari.org پرتفصیل سے ضرور لکھیں ۔آپ کے قلم اٹھانے سے لاکھو ں کروڑوں لوگوں کو نفع ملے گا اور آپ کیلئے بہت بڑا صدقہ جاریہ ہوگا. - مزید معلومات کے لیے یہاں کلک کریں -- خاص تبدیلی اہم نوٹ: پہلے ہرماہ مغرب کے بعد حلقہ کشف المحجوب اور مراقبہ ہوتا تھا مگر اب صبح کے وقت اسم اعظم کے دم کے فوراً بعد ہوا کرے گا تاکہ مسافر سہولت سے گھروں کو واپس جاسکیں ۔۔۔۔۔ -- تسبیح خانہ لاہور میں تبرکات کی زیارت ہر جمعرات ہوگی۔ مغرب سے پہلے مرد اور درس و دعا کے بعد خواتین۔۔۔۔ -- حضرت حکیم صاحب دامت برکاتہم کی درخواست:حضرت حکیم صاحب ان کی نسلوں عبقری اور تمام نظام کی مدد حفاظت کا تصور کر کےحم لاینصرون ہزاروں پڑھیں ،غفلت نہ کریں اور پیغام کو آگے پھیلائیں۔۔۔۔۔ -- پرچم عبقری صرف تسبیح خانہ تک محدودہے‘ ہر فرد کیلئے نہیں۔ماننے میں خیر اور نہ ماننے میں سخت نقصان اور حد سے زیادہ مشکلات،جس نے تجربہ کرنا ہو وہ بات نہ مانے۔۔۔۔ --

خوبانی کے چند دلچسپ مگر حیرت انگیز فوائد (عبقری لایا قارئین کیلئے فطری غذائیں)

ماہنامہ عبقری - جولائی 2021ء

(محمد حبیب، چارسدہ)

خوبانی طویل عرصہ تک جوان بنائے
خوبانی میں فائبر ہوتا ہے - یہ ہمیں طویل عرصے تک بھر پور رکھ سکتا ہے ، اور یہ یقینی طور پر وزن کم کرنے میں معاون ثابت ہوتا ہے۔ اس کے ساتھ ایک اور سائنس بھی منسلک ہے۔ خوبانی میں موجود غذائی اجزاء دماغ کے کچھ خلیوں کو حوصلہ افزائی کرتے ہیں (جسے ٹینی سائٹس کہتے ہیں) جو ہمیں پورے محسوس کرنے اور اپنی بھوک پر قابو پانے کے لئے آمادہ کرتے ہیں
خوبانی ہڈی کو مضبوط بنائے
خوبانی میںکیلشیم بھی بھرپور ہوتا ہے ، معدنیات ہڈیوں کی نشوونما اور صحت کے لئے اہم ہیں۔ زیادہ اہم بات ، پوٹاشیم مناسب جذب اور یکساں تقسیم کیلشیم کیلئے بھی ضروری ہے۔ اور خوبانی پوٹاشیم سے بھی بھرپور ہوتی ہے۔مطالعہ سے یہ بھی پتہ چلتا ہے کہ خوبانی ہڈیوں کے جھڑنے کو بھی پلٹ سکتی ہے اور یہاں تک کہ خواتین میں ہڈیوں کی تحلیل ہونے کو بھی تبدیل کرسکتی ہے۔
خون کی کمی کا لاجواب حل
خوبانی لوہے کے اچھا ذریعہ بھی ہے ، جو خون کی کمی کے علاج میں مدد دیتی ہیں۔ آئرن ہیموگلوبن کی پیداوار کو بہتر بناتا ہے ، اور اس سے خون کے معیار میں بھی اضافہ ہوتا ہے۔
حمل کے دوران فائدہ مند ثابت ہوسکتے ہیں
خوبانی بہت زیادہ غذائیت بخش ہوتی ہے اور یہی وجہ ہے کہ حمل کے دوران ان کو کھا سکے۔ وہ آئرن اور تانبے سے بھی بھرپور ہوتے ہیں ، حمل کے دوران دو خاص طور پر اہم غذائی اجزاء۔ وہ حمل کے دوران مہلک نتائج کو روکنے میں مدد کرتے ہیں۔
قوت مدافعت میں اضافہ
خوبانی میں موجود وٹامن ای بھی یہاں ایک کردار ادا کرتا ہے۔ یہ ایک اینٹی آکسیڈینٹ کی طرح کام کرتا ہے اور آزاد ریڈیکلز کا مقابلہ کرتا ہے۔ اس عمل سے قوت مدافعت میں اضافہ ہوتا ہے اور خطرناک وبائی امراض اور بیماریوں سے انسان کو بڑی آسانی سےبچا لیتا ہے۔
بخار سے نجات
خوبانی بیٹا کیروٹین میں بھی بھرپور ہوتی ہے ، جو بخار کے علاج میں بھی مدد کرتی ہے ۔ شدید بخار میں خوبانی کھانےسے جسم کو راحت اور طاقت ملتی ہے۔
خوبانی سے حسن کو چمکائیں
ہربڑے شہر میں موجود پالروں میں خوبانی کا ابٹن اور باڈی مساج کریمیں استعمال کی جاتی ہیں حتیٰ کہ انہوں نے خوبانی کا تیل بھی استعمال کرنا شروع کردیا ہے۔ کسی پارلر میں چلے جائیے‘ آڑو‘ آلوچے اور خوبانی کے تیل سے مساج کرالیجئے پھر اپنے بدن پر جھریوں اور لکیروں کے نشانات ڈھونڈتے رہیے۔ تازہ خوبانیوں کو گرائنڈ کرکے اس میں زعفران یا ہلدی شامل کرکے استعمال کریں آپ کی جلد توانا‘ چمکدار‘ صاف ستھری اور نرم و ملائم ہوجائے تو جان لیجئے کہ خوبانیوں میں عمر چھپانے کا جوہر پایا جاتا ہے اور اگر خوبانیوں کے غذائی فوائد پر نظر رکھیں تو اس میں شامل اجزاء جلد کے نئے خلیوں کی بہتر افزائش کرنے کی صلاحیت رکھتے ہیں۔ انہیں کھانے سے بہت سی موسمی بیماریوں اور ماحولیاتی اثرات سے محفوظ بھی رہا جاسکتا ہے اسی طرح بیرونی استعمال سے جلد کا میل دھلتا ہے اور مردہ خلیوں سے نجات ملتی ہے۔
خوبانی کی چٹنی‘ مربہ اور اچار
گلگت میں خوبانی سکھا کر سال بھر کے لیے محفوظ کرلی جاتی ہے۔ اس علاقے میں سرطان جیسے موذی مرض کا نام و نشان نہیں شاید اس لیے کہ وہ لوگ خوبانی کا زیادہ استعمال کرتے ہیں۔ خوبانی کی چٹنی، مربہ، اور اچار بھی ڈالا جاتا ہے۔
خوبانی کھا کر اوپر سے چائے پی لیں شفاء پائیں
نزلہ، زکام رہتا ہو، گلے میں خراش ہو تو آپ خوبانیاں کھا کر ہلکی نیم گرم چائے پی لیجئے فائدہ ہوگا۔ خون میں تیزابیت بڑھ جائے تو بڑی اذیت ہوتی ہے۔ گرمی کے موسم میں تکلیف برداشت نہیں ہوتی۔ ایسے میں اڑھائی چھٹانک خشک خوبانی اور ایک تولہ ایرانی عناب رات کو نیم گرم ڈیڑھ پائو پانی میں بھگو دیجئے۔ صبح مل چھان کر حسب خواہش نمک یا چینی ملا کر پی لیجئے۔ اس سے خون صاف ہوتا ہے اور تیزابیت دور ہو جاتی ہے۔

Ubqari Magazine Rated 4.5 / 5 based on 741 reviews.