Ubqari®

عالمی مرکز امن و روحانیت
اگرآپ کو ماہنامہ عبقری اور شیخ الوظائف کے بتائے گئے کسی نقش یا تعویذ سے فائدہ ہوا ہو تو ہمیں اس ای میل contact@ubqari.org پرتفصیل سے ضرور لکھیں ۔آپ کے قلم اٹھانے سے لاکھو ں کروڑوں لوگوں کو نفع ملے گا اور آپ کیلئے بہت بڑا صدقہ جاریہ ہوگا. - مزید معلومات کے لیے یہاں کلک کریں -- خاص تبدیلی اہم نوٹ: پہلے ہرماہ مغرب کے بعد حلقہ کشف المحجوب اور مراقبہ ہوتا تھا مگر اب صبح کے وقت اسم اعظم کے دم کے فوراً بعد ہوا کرے گا تاکہ مسافر سہولت سے گھروں کو واپس جاسکیں ۔۔۔۔۔ -- تسبیح خانہ لاہور میں تبرکات کی زیارت ہر جمعرات ہوگی۔ مغرب سے پہلے مرد اور درس و دعا کے بعد خواتین۔۔۔۔ -- حضرت حکیم صاحب دامت برکاتہم کی درخواست:حضرت حکیم صاحب ان کی نسلوں عبقری اور تمام نظام کی مدد حفاظت کا تصور کر کےحم لاینصرون ہزاروں پڑھیں ،غفلت نہ کریں اور پیغام کو آگے پھیلائیں۔۔۔۔۔ -- پرچم عبقری صرف تسبیح خانہ تک محدودہے‘ ہر فرد کیلئے نہیں۔ماننے میں خیر اور نہ ماننے میں سخت نقصان اور حد سے زیادہ مشکلات،جس نے تجربہ کرنا ہو وہ بات نہ مانے۔۔۔۔ --

اعمالِ شفاء - صرف تصور کریں اور مال داربن جائیں!

جو شخص صبح اُٹھتے ہی یہ تصور کرے کہ آج کا دن اللہ اور اس کے رسول ﷺ کو کیسے راضی کروں گا؟یہ تصور کرنے سے اللہ عرش سے ایک فرشتہ بھیجتا ہے کہ جا کر اس شخص کے ماتھے پر غنی لکھ دے۔

اس بندےنے اُٹھتے ہی میرا تصور کیا کہ آج اس نے مجھے اور میرے حبیبﷺ کو راضی کیسے کرنا ہے۔ میرے حبیبﷺ کو راضی کرنا ایسے ہے جیسے مجھے راضی کرنا۔ماتھے پر غنی لکھوانے والا اللہ ہواور نورانی حروف سے لکھنے والا فرشتہ ہو اور جس کی پیشانی پر روز غنی،غنی،غنی کالفظ لکھا جائےتو خود ہی سوچیں یہ پیشانی کتنی مبارک ہو گی اورکیا وہ غنی ہو کر نہیں رہے گا؟ وہ خوشحال ہو کر نہیں رہے گا ؟ اور جس کو اللہ غنی کر دے اسے کوئی دنیا کی طاقت فقیر نہیں کر سکتی ۔جس کے ماتھے پر یہ لفظ لکھا گیا اس کی نسلیں فقیر نہیں ہو سکتیں،تنگدستی میں نہیں جاسکتیں،غربت میں نہیں جا سکتیں،قرضوں میں نہیں جا سکتیں ،اللہ انہیں تونگری دے گا۔ان شاء اللہ نسلوں کیلئے اوراپنے لیے یہ چند سیکنڈ کا تصور ضرور کریں ۔

اورجو بندہ صبح اٹھتے ہی اللہ اور اس کے رسولﷺ کا نام نہ لےاور یہ سوچےکےآج کے دن دنیامیں مال کیسے کمائوں گا،آ ج کے دن جائیداد، چیزیں، اقتدار ،اور صنعت اورتجارت کیسے کروں گا ۔تواللہ عرش سے فرشتے کوبھیجتاہےکہ جاکر ا س شخص کے ماتھے پر فقیر، غربت ، تنگدستی ،مفلسی لکھ دے۔بس پھر اللہ جس کیلئے مفلسی لکھ دے وہ خوشحال کیسے ہو سکتا ہے؟

 عمل کی مکمل تفصیل اس آڈیو کلپ میں سنیں