Ubqari®

عالمی مرکز امن و روحانیت
اگرآپ کو ماہنامہ عبقری اور شیخ الوظائف کے بتائے گئے کسی نقش یا تعویذ سے فائدہ ہوا ہو تو ہمیں اس ای میل contact@ubqari.org پرتفصیل سے ضرور لکھیں ۔آپ کے قلم اٹھانے سے لاکھو ں کروڑوں لوگوں کو نفع ملے گا اور آپ کیلئے بہت بڑا صدقہ جاریہ ہوگا. - مزید معلومات کے لیے یہاں کلک کریں -- خاص تبدیلی اہم نوٹ: پہلے ہرماہ مغرب کے بعد حلقہ کشف المحجوب اور مراقبہ ہوتا تھا مگر اب صبح کے وقت اسم اعظم کے دم کے فوراً بعد ہوا کرے گا تاکہ مسافر سہولت سے گھروں کو واپس جاسکیں ۔۔۔۔۔ -- تسبیح خانہ لاہور میں تبرکات کی زیارت ہر جمعرات ہوگی۔ مغرب سے پہلے مرد اور درس و دعا کے بعد خواتین۔۔۔۔ -- حضرت حکیم صاحب دامت برکاتہم کی درخواست:حضرت حکیم صاحب ان کی نسلوں عبقری اور تمام نظام کی مدد حفاظت کا تصور کر کےحم لاینصرون ہزاروں پڑھیں ،غفلت نہ کریں اور پیغام کو آگے پھیلائیں۔۔۔۔۔ -- پرچم عبقری صرف تسبیح خانہ تک محدودہے‘ ہر فرد کیلئے نہیں۔ماننے میں خیر اور نہ ماننے میں سخت نقصان اور حد سے زیادہ مشکلات،جس نے تجربہ کرنا ہو وہ بات نہ مانے۔۔۔۔ --

اعمالِ شفاء - سورۂ رحمٰن کا عجیب کمالات کا عمل

ایک کورا گھڑا لے لیں۔اگر گھڑا نہیں ہے تو پانی کی بوتل لے لیں۔اکتالیس دفعہ سورۂ رحمٰن اور اکتالیس دفعہ ہی سورۂ تغابن پڑھ کر اس پانی پر دم کر لیں۔زندگی بھر کے لیے یہ پانی کافی ہے۔پڑھنا بھی ایک دفعہ ہے۔ایک نشست میں تین چار افراد بھی پڑھ سکتے ہیں اور اگر ایک فرد پڑھے تو تین،چار دن میں بھی پڑھ سکتا ہے۔جو پڑھیں پانی پہ پھونک مار دیں۔یہ پانی استعمال بھی کرتے جائیں اور بڑھاتے بھی جائیں۔کھانا پکانے،چائے بنانے،سالن بنانے،آٹا گوندھنے میں استعمال کریں۔نہانا نہیں ہے۔جادو،جنات،دل کے مریض،فالج کے مریض،آنکھیں اندھی ہو گئی ہوں۔سب کے لیے عجیب کمال کا عمل ہے۔سورۂ تغابن اور سورۂ رحمٰن کے اس عمل سے کوئی مریض نہیں جو ٹھیک نہ ہو۔ سات دفعہ

سورۃ رحمٰن کا عجیب کمالات کا عمل

گیارہ دفعہ پڑھ کر خود پہ حفاظت کا لاک لگائیں پھر پڑھیں۔

سورۂ رحمٰن کے فوائد

۱۔دل کے والو بند ہوں ،گردے فیل ہو گئے ہوں تو سورۂ رحمٰن روزانہ اکیس دفعہ پڑھیں‘اور اگر پڑھنا نہیں جانتے توروزانہ 21 مرتبہ سنتے بھی جائیں اور سورۂ رحمٰن کے اوپر انگلی بھی پھیرتے جائیں۔

۲۔جو بچہ کند ذہن ہو،ابنارمل ہو، بچہ شرارتی ہو،کوئی فرد بیمار ہو، اس کے سرہانے سورۂ رحمٰن ہلکی آواز میں لگا دیں۔مستقل لگا رہنے دیں۔

۳۔سورۂ رحمٰن پڑھنے یا سننے سے جتنی نعمتوں کا ذکر اس میں ہے مل جاتی ہیں۔(انشاء اللہ)

۴۔گھر یلو مسائل ہوں،سکون عافیت کے لیے،ڈیپریشن دور کرنے کے لیے،جادو جنات کے مارے سارا دن سورۂ رحمٰن پڑھیں بھی اورسنیں بھی۔پڑھ کر پانی پر دم کریں۔گاڑی ،دفتر ہرجگہ ہر وقت سنیں۔