Ubqari®

عالمی مرکز امن و روحانیت
اگرآپ کو ماہنامہ عبقری اور شیخ الوظائف کے بتائے گئے کسی نقش یا تعویذ سے فائدہ ہوا ہو تو ہمیں اس ای میل contact@ubqari.org پرتفصیل سے ضرور لکھیں ۔آپ کے قلم اٹھانے سے لاکھو ں کروڑوں لوگوں کو نفع ملے گا اور آپ کیلئے بہت بڑا صدقہ جاریہ ہوگا. - مزید معلومات کے لیے یہاں کلک کریں -- تسبیح خانہ لاہور میں ہر ماہ بعد نماز فجر اسم اعظم کا دم اور آٹھ روحانی پیکیج، حلقہ کشف المحجوب، خدمت والو ں کا مذاکرہ، مراقبہ اور شفائیہ دُعا ہوتی ہے۔ روح اور روحانیت میں کمال پانے والے ضرور شامل ہوں۔۔۔۔ -- تسبیح خانہ لاہور میں تبرکات کی زیارت ہر جمعرات ہوگی۔ مغرب سے پہلے مرد اور درس و دعا کے بعد خواتین۔۔۔۔ -- حضرت حکیم صاحب دامت برکاتہم کی درخواست:حضرت حکیم صاحب ان کی نسلوں عبقری اور تمام نظام کی مدد حفاظت کا تصور کر کےحم لاینصرون ہزاروں پڑھیں ،غفلت نہ کریں اور پیغام کو آگے پھیلائیں۔۔۔۔ -- سورۂ اخلاص کی گیارہ جمعراتوں کے عمل کا آغاز 29 ستمبر 2022 ءسے ہوا اور الوداعی دُعا 8 دسمبر 2022ء کو ہوگی، تسبیح خانہ میں لنگر پکا کر لائیں اور خود تقسیم کریں ہمیشہ ہدیہ کی نیت سے لائیں۔ اختتامی دُعا کے موقع پر شیخ الوظائف کی طرف سے ہر آنے والے کو لڈو کا ڈبہ گفٹ کیا جائے گا۔۔۔۔ -- پرچم عبقری صرف تسبیح خانہ تک محدودہے‘ ہر فرد کیلئے نہیں۔ماننے میں خیر اور نہ ماننے میں سخت نقصان اور حد سے زیادہ مشکلات،جس نے تجربہ کرنا ہو وہ بات نہ مانے۔۔۔۔ --

فشاری

ہائی بلڈپریشر اس دور کی پریشان کن اور عالمی بیماری ہے۔ یہ بیماری صدیوں پرانی ہے لیکن تاریخ گواہ ہے کہ جتنا اس دور میں اس کی ادویات فروخت ہوئیں اور بنیں، آج تک اتنی ادویات نہ تیار ہوئیں نہ استعمال ہوئیں۔ ایک صاحب ہائی بلڈپریشر کی ادویات کھا کر نڈھال ہوچکے تھے گھر والے ان کے رویے سے تنگ آچکے تھے حتیٰ کہ دفتر والے بھی نالاں، وہ خود بھی بعض اوقات رونے بیٹھ جاتے کہ میں اتنا بداخلاق تو نہیں تھا جتنا اب ہوگیا ہوں۔ واقعی ہر جگہ میرا بلڈپریشر مجھے رسوا کرتا ہے اور میں اپنی زندگی کے ہاتھوں مجبور ہوگیا ہوں۔ بندہ نے انہیں تسلی دی اور مرغن غذاؤں کے استعمال سے پرہیز اور "فشاری" کا کچھ عرصہ استعمال کرنے کا مشورہ دیا۔ کچھ عرصے بعد ان کا تسلی بخش فون آیا کہ واقعی "فشاری" نے ان کی نیند، ہر وقت کاغصہ، ٹینشن اور پریشان زندگی کو پُرسکون بنادیا ہے۔ تھکے اعصاب، جکڑا جسم اور متاثر اعصاب پھر سے نئی زندگی پانے لگے ہیں۔ زندگی سے الجھے بلڈپریشر کے ہاتھوں مجبور افراد خالص جڑی بوٹیوں سے بنی "فشاری" کھا کر بالکل مطمئن زندگی گزارنے لگے۔ سالہا سال سے استعمال ہونے والی "فشاری" کو جس نے جس عمر میں بھی استعمال کیا، ہر عمر میں اطمینان ہی پایا۔ ایسے نوجوان لڑکے اور لڑکیاں جو کیل مہاسوں، دانوں اور الرجی کے ہاتھوں پریشان تھے وہ "فشاری" کے کچھ عرصہ مستقل استعمال سے بہت جلد شفاء یاب ہوگئے۔ "فشاری" ایک دوا نہیں بلکہ ان جڑی بوٹیوں کا بے ضرر مرکب ہے جو اگر پیس کر چہرے پر بالائی ملا کر چہرے پر لگایا جائے تو سوفیصد صحت اور تندرستی ملتی ہے اور چہرے کے بہت سے سنجیدہ مسائل بہت جلد ختم ہوجاتے ہیں۔ ایسے مایوس مریض جو ہائی بلڈپریشر سے بالکل بیزار ہوں ٹینشن، ڈپریشن سے مایوس ہوں الرجی دانو،کیل، مہاسوں اور جلد کی رنگت جلنے کے شاکی ہوں ان کو بھروسے سے "فشاری" استعمال کرنی چاہیے آپ کچھ عرصہ "فشاری" استعمال کرکے یقینی صحت اور شفاء یابی پاسکتے ہیں۔ اس دوا کا کوئی سائیڈایفکیٹ نہیں ہے۔

ترکیب استعمال: دو، دو گولی صبح، دوپہر، شام اور رات ہمراہ پانی، حسب طبیعت دوائی میں کمی بیشی کی جاسکتی ہے۔( دوا برائے دس یوم)